onsdag 24 oktober 2018

Hemmapyssel och bad

Tage och Dagny utvecklas hela tiden här hemma. Dagny älskar att bubbla som hon kallar det. Vilket innebär att stå och ösa vatten och bubblor i handfatet inne på badrummet. Tage ler och älskar att kommunicera med oss och rör sig mer och på ett annorlunda sätt. För några dagar sedan var vi i Lugnvik hos barnens farmor och farfar och då rullade Tage runt. Jag tror det berodde på att han ville komma lite närmare sin farmor. 😊 

Anders har jobbat vidare med hundstaketet och jag påtar på här hemma. Vardagsbestyr och fix inför besök av vänner men också har jag kommit lite vidare i mitt rensningsprojekt ála Marie Kondo. Jag har tagit mig igenom kategorierna väskor och smycken. Så skönt och befriande! 

I förrgår var det ingen förskoledag för Dagny så vi alla passade på att åka på Storsjöbadet. Dagny älskar att bada och Tage fick faktiskt testa att bada där för första gången. Han tyckte det var jätteskönt i den varma bubbelpoolen. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar