tisdag 25 september 2018

Vardag

Vardagen fortsätter att rulla på. Våra kära Lagerfeltare kom hit på middag i fredags. Jag känner mig hedrad att tonåringarna M som går i 7-an på Kastal och Z som går i andra ring på Dille fortfarande vill träffa oss och hänger med mamma och pappa till Norderåsen! 💓☺ 

Lilla sonen växer och igår fyllde han 1 månad och idag var vi på ett läkarbesök på bvc i Lit. Allt såg bra ut och efter åkte vi på andra tillfället av babymassagen. Därefter åt vi lunch på konditoriet i Lit tillsammans med några andra mammor med småbäbisar. Dagny var idag på sin andra förskolevecka. Hon verkar trivas. 

Jag och barnen besökte grannarna borta i byn i helgen och vi tog en liten promenad i kallblåsten. Livet med en 2 åring och ett spädbarn kan vara lite meckigt under ensamhelgerna men det går ändå  bra. Jag och Dagny passade på att baka en kaka när Tage var nymatad och sov. När jag gick ut och mockade på söndagskvällen hängde jag dels på mig larmet för att höra om Dagny skulle vakna inne och dels hängde jag på mig den sovande Tage på magen i BabyBjörnselen. Det är ju toppen med moderna uppfinningar! 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar