måndag 31 augusti 2009

Mycket på gång.

Var in till stan idag. Bl.a tog vi massor av färgprover till våra fönster...

Jag föredrar den gröna nyansen, Anders tycker den är pest. Anders gillar den blå, sk Skåneblå. Själv tycker jag den fungerar även den...

Imorgon är det skolstart för mig. Jag skall läsa Husdjur förutsättningar och behov.. Det är en högskoleutbildning som HINT: Högsolan i Nord Tröndelag kör tillsammans med JILU; Jämtlands Institut för Landsbygdsutveckling. Skolan ligger i Ås. Det skall bli spännande. En bonus blir att jag aldrig mer kommer finna någon anledning att tvätta bilen. Från mig till skolan är det ca 3.7 mil, och till största delen grusväg...

Det har inträffat en annan stor spännande, glädjande sak! Nämligen att min älskade kusin Caroline och hennes fästman Nelson skall ha en lillparvell om några månader!!! Jag känner mig så stolt och glad! caroline står mig mycket nära och sedan hon ringde och berättade om den lille har jag haft en varm känsla i magen!!! <3
Nelson och Kusin Caroline Grattis till er!

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blir hemma hos er, vi kommer garanterat åka fel nästa gång vi ska hälsa på där i Norderåsen..lära väll sitta och spejja efter ett vitt hus, får försöka komma ihåg att det numera är ett rött hus..

    Om jag får vara med och lägga mig i...fasen va häftigt det vore med rosa runt fönstrena, då lovar jag att vi hittar dit bums.. visst vore det väll det skitsnyggt..välj samma nyans som vår lekstuga :-) Kramar Nina

    SvaraRadera
  2. Nina: Tyvärr kom förslaget om rosa, DESSVÄRRE
    ;-), försent.
    Ett fönster och ytterdörren har redan antiagit kulören Skåneblå! :-)
    Kram!

    SvaraRadera