fredag 10 april 2009

Mina 3 Hjärte Schnauzrar!

Mascars Mörka (Muffa) 15 år gammal


Argenta's Phoebe (Silver) 7 år gammal


Anjin's Nikita Ninja 1,5 år gammal


Här är tre underbara tikar som ligger mig varmt om hjärtat! Muffa tanten till vänster, som jag delade tak med i ca 1 år och därefter har lånat lite av och till. Fina fina Muffa som satte schnauzrar på min världskarta!
Och sen Silver, som jag och Anders fick förtroendet att få hem till oss i Norderåsen! En riktigt kelig, trygg pärla som vi är så glada över!
Sist och minst yrvädret Norma som vi hämtade i Sala när hon var 8 veckor! En riktig liten best som blir mognare för varje vecka och som får oss att skratta åtskilliga gånger per dag! Hon älskar att göra allt och att få hänga med på allt! Lill skrutten som börjar bli en gänglig dam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar