onsdag 8 april 2009

Kärt återséende!

Igår kväll tog jag och Anders pendeln i till södra station. Utanför Pressbyrån vid Medborgarplatsen mötte vi upp av några av mina barndomsvänner! Jag trivs så bra i Jämtland, men Stockholm kommer alltid ha en särskild plats hos mig. Staden i sig är ju helt underbar med så många pärlor, men det som också gör staden så underbar är ju att min familj och många av mina närmaste vänner bor här! Jag blev rörd över att så många dök upp efter jobbet med kort varsel och förljde med ut trots att de flesta skulle jobba idag! Det var en jätte trevlig kväll och det värmer att ha så fina vänner!

Vi tog en öl på Dickens på Folkungagatan.


Åsa och Markus


Fr.vä: HENRIK (min kära kusin) HANNA MARKUS EVA VIVIANNE JUNIOR LISA ÅSA och ANDERS


Mötesplatsen T-banan Medborgarplatsen!


4 kommentarer:

  1. Jag kan nog allt se att det inte bara dracks öl på Dickens (Persas flaska) ;)

    SvaraRadera
  2. Jag bor i Stockholm och önskar att vi kunde flytta ut på landet. Jag antar att du ditt hus syns på headern. Det ser såååå mysigt ut!

    SvaraRadera
  3. Vilket trevligt gäng du har samlat runt dig!
    Goda vänner är guld...

    SvaraRadera
  4. david: ja, du är observant du! Hoppas ni har det fint hemma i Norderåsen!

    Dark and twisted: Det stämmer! Huset är mitt och Anders! Både han och jag har alltid drömt om att bo på landet och vi trivs jätte bra! Hoppas du snart kan uppfylla din bo på landet dröm också!

    Christina: De är mina guldklimpar! Jag vet att förvalta dem! Få är förunnade så fina vänner! ( jag vet, det tycker alla!... ;-)

    SvaraRadera