lördag 1 oktober 2016

5-årig bröllopsdag

Vi gifte oss i den vackra stavkyrkan i Hålland en fantastisk höstdag för 5 år sedan. Anders, jag, min mamma och pappa, Anders mamma och pappa och våra fina vänner Björn och Anette, en präst och en fotograf delade stunden med oss. 

Vi valde att ha ett litet bröllop och hade inga orealistiska förväntningar på dagen, som döm om vår förvåning, faktiskt blev en av de bästa dagarna i bådas våra liv.

Vi har hunnit med så mycket roligt under dessa år och det absolut största som hänt oss är utan tvekan vår dotter (som fyllde 6 månader igår). 

Idag for Anders och jobbade som vanligt (han jobbar ju alltid helg) men dessförinnan gjorde vi ett gemensamt besök på veteranbilsmarknaden ute på Frösön. Vi träffade många vänner och jag och Dagny stannade kvar när Anders fortsatte till jobbet. 

När marknaden stängde åkte vi och åt mat med våra kamrater. Min och Anders jubileumsmiddag tar vi till veckan istället.  

Det var en stor händelse och en fantastisk dag som jag tänker på med mycket värme. Dagen då vi gifte oss. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar