tisdag 2 juli 2013

Hammarby - Östersund

Innan jag flyttade till Jämtland gick jag då och då och såg Hammarby (mitt favvo fotbollslag). Det har av förklarliga skäl inte blivit så mycket matcher sedan jag flyttade upp hit.

Att Östersund spelat så in i glödheta bra och klättrat uppåt i divisionerna har resulterat i att Bajen och Östersund nu möttes. Jag antar att detta var 1:a gången i historien?

Jag och två väninnor satt (stod) bänkade i Hammarbyklacken och sjöng med för glatta livet. En och annan ramsa har tillkommit på dessa ca 7 år, men de flesta kunde jag högt skrika med i! :-D

FORZA BAJEN!
Så här glad blir man när Bajen dunkar in 1-0.

Slutresultatet 1-1 var egentligen inte så förtvivlat i min värld, för trots att Hammarby är mitt hjärtelag, så måste jag verkligen lyfta på hatten för Östersund. De gör det fenomenalt bra!!! Min kära lilla stad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar