fredag 15 oktober 2010

Riktigt avkopplande ledig dag




Tack vare att vi lämnade in ett arbete i god tid möjliggjorde det en ledig fredag. Jag begav mig ut på denna stiliga Tinker-herre; Baylis. Det blev skritt trav och gloppsande på skogsstigar. Vädret var blåsigt men bjöd ändå på en solig och fin höstdag.

Efter stallfixet tog jag och schnauzerdamerna en promenad tillsammans. Tycker det märks på Norma att det vi övat på på kursen i stan har fastnat till viss del. Jätte roligt såklart!

Nu börjar det dra ihop sig för kvällens "after work" i stan tillsammans med mina klasskamrater. :-D

En perfekt dag helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ vad mysigt! Själv har jag strosat på stan efter att ha kommit till stan i morse kl 7.00 no further details here... ;) Ska rida på söndag igen efter att jag jobbat natt! Det är så roligt. Kanske vi skulle ut och rida nåt snart igen!? Det vore roligt. Nu är jag lite varmare i kläderna ;)
    Förresten! Snygg ny blogg-layout! :) Omväxling förnöjer =)kram

    SvaraRadera
  2. Skoj med en tinker som heter Baylis.
    På ridskolan i Härnösand står en tinker som heter Guiness.
    Undrar om de är släkt?

    SvaraRadera
  3. Sofie: Kul att du gillar den nya layouten, det gör jag me... :-) Ridning är bra för själen så det gläder mig att du också börjar rida igen! Vi får höras per lur... Kraaaam!

    Cecilia N: Kul att du kikade in och lämnade en rad! Omöjligt släktskap är det ju inte. Tinker har ju varit ganska poppis de senste åren. Trevliga hästar! /Emma

    SvaraRadera