onsdag 2 mars 2022

Lokebesök och styrelsemöte

Idag har både jag och barnen varit hemma. Ute har det blåst rejält så jag gick faktiskt ut och tog in hästarna. Sen var vi inne mest hela dagen. Jag ägnade mig åt städ och tvätt. Barnen ägnade sig åt lek och skärmar

Strax efter kl 15 kom Loke och Johanna och hälsade på. Först blev det hästfix, därefter Lek på barnens rum och avslutningsvis lite middag. 

Klockan 18 var det dags för styrelsemöte på föreningshuset igen. Anders är ordförande och jag sekreterare. Barnen är med och röjer samtidigt. Anders var smart och tog med en Tarzanfilm men det blev inte så värst mycket filmtittande. Mer röj. 
Kvällen är här, barnen sover, hundarna har fått kvällsmålet och det skall hästarna också få så småningom. Om jag orkar ska jag försöka kvällsplocka ikapp i barnens rum. 





Bilder: J. Svensson



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar