Idag åkte jag, barnen, Karo och barnens kompis Nour in till stan. De ville ha en Pokemondag. Dvs gå runt i stan och fånga Pokemons.
Vi köpte med lite fika, hittade en parkering och sen började vår promenad. Ner till badhusparken, upp till Stortorget, ner till badhusparken igen och över till Frösön.
Vi avslutade med trevligt häng i Surfbukten. Vi fikade, spelade pingis, fyra i rad och barnen testade longboards och skateboards.
Vi promenerade sedan tillbaka till stan och mötte upp med Anna som slutat jobba. Tillsammans åt vi god middag på Sushi Nahar.
Barnen nöjda, Karo nöjd, modern nöjd. 💚









Inga kommentarer:
Skicka en kommentar