måndag 2 september 2019

Föreläsning på Ecocaffet

I torsdags åkte jag, Heléne, Jeanette och lilla Ottilia snart 3 månader in till stan. På Ecocafeet inne i Östersund höll en person en föreläsning och Marie Kondos hemmiljöfilosofi. 

Marie Kondo är en japanska som skrivit en läsvärd bok om hur man på ett framgångsrikt sätt kan organisera sitt hem och omge sig av saker man verkligen verkligen tycker om, skapa och hålla ordning och därigenom få ut flera "på-köpet-vinster" i tillvaron.  

Jag fick boken av min syster för ganska länge sedan och har varit med i ett forum på nätet ganska länge så det var egentligen ingen ny information som sas egentligen, MEN! Jag har kommit av mig i processen en tid och det var helt perfekt att få gå på den här föreläsningen och få en rejäl skopa inspiration och pepp igen. 

Heléne.

Rawfoodsemla. 

Jeanette och lilla Ottilia. 

Emma, peppad på att fortsätta Konmarie:a vårt hem. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar