onsdag 2 november 2016

Utbyggnaden av huset

Projektet att bygga ut / förlänga huset fortgår. Det blir hiskeligt bra! 

Ikväll hade byggvaruhuset Fresks inne i Östersund en specialkväll med 20% rabatt och extraöppet. Vi for dit och passade på att handla de saker som vi tittat ut på just den affären och "sparade" därmed några tusenlappar. 

I går hade vi kursavslut på fortsättningskursen i nosework. Winston var så duktig! På kvällen hade vi middagsgäster i form av våra goa grannar. 

I måndags gjorde jag något som jag inte gjort på länge. Jag var barnvakt åt en väninnas son. Hon och killen skulle på buggkurs. När jag gick i högstadiet satt jag barnvakt varje vecka åt ett par som också gick buggkurs. Det är snart TJUGO år sedan!!! 

Time flyes. Så jag passar på att njuta av allt det goda som händer. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar