lördag 26 november 2016

Födelsedagsöverraskning

Kvällen innan min 33:dje födelsedag var Anders på jobbet och jag var sjuk. Jag hade överlag haft en ganska dålig dag. På kvällen när jag muttrandes står och mockar i stallet och Dagny sover i vagnen hörs plötsligt två glada röster utanför stallet!

Mina vänner Ali och Johanna dök upp i mörkret och kylan. De hjälpte mig att göra klart stallet och sedan gick vi tillsammans in. Johanna tände upp i spisen medan jag gjorde kaffe och Ali plockade fram och underhöll Dagny. 

De hade med sig tårta i form av havtornscheesecake från Ås och en födelsedagspresent. En Orla Kielyhandduk till den blivande Orla Kielywcn. 

Besöket gjorde verkligen hela min dag och mer därtill! Jag var så glad och rörd över kvällen som de kom och bjöd på helt oväntat! : D 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar