fredag 30 maj 2014

Ett dygn med underbara vänner!

Jag och Anders har tillbringat ett dygn hos våra goda vänner. Som alltid blir vistelsen ett litet äventyr med extra mycket guldkant!

Jag och de andra tjejerna rattade iväg familjens PV till Börön. För mig var det premiär och då jag länge varit sugen på ev en PV blev jag förälskad i bilen. Som tyvärr inte var till salu men jag fick ju gärna låna den! :-D Generösa familj!!!

Vi har som alltid haft en underbar vistelse med urgod mat och massa värme och samkväm.
 
Familjens 13-åriga malle "Ullhedens Filur" börjar bli trött, men fortfarande glimmar intensitetet i honom. Jag är så förtjust i denna gamle Malle-man!


Lilla M och jag.

Fina vyer i Börön!


PV rattande till glada tillrop.

Sveriges snyggaste träskor - mina!


Jag och Anders for hem. Jag i nylånade PV:n.

Filur vill ha potatisen jag har i min hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar