fredag 16 oktober 2020

Valpkurs

Inte hade jag kunnat tro att min och Karos valptid skulle få delas med så många nära och kära! 

Min syster och svåger köpte en kullsyster till Karo, lilla Pärla. Sen skaffade min bror och svägerska en liten Myra! Världens sötaste mellanpudelflicka som föddes två dagar efter Karo och Pärla. Ca 3 veckor efter att vi hämtat våra valpar så åkte min goda vän Anne-Lie ner till Alunda och hämtade hem sin lilla Tammas. 

Så himla roligt! ❤❤❤❤ 

Karo. Tammas och Myran går på samma valpkurs och nu när Johanna och Pärla var upp fick dom också hänga med. 

Vi tränade inkallning, kontakt, inkallning från hundlek, hundmöten, sitt, ligg, passivitet. Och så fikade vi lite också. :-)  


Karo

Myran

Pärla

Tammas

❤❤❤❤


Tammas tränar inkallning från rolig Stabi. 


Grannens jättefina jämthundsvalp Geir går också på valpkurs. 


Karo busar och tränar inkallning med en Borzoi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar