fredag 16 oktober 2020

Pärla, Karo och pappa Winston

Under åren har min syster, som alltid drömt om en egen hund, blivit väldigt fäst vid Winston. När jag berättade att han och Lyxa skulle ha en kull på Mironiks kennel så kände min syster att nu var det verkligen dags att realisera den där hunddrömmen! 

Och så föll det så himla bra att det plötsligt blev en otingad tik i kullen som min syster fick tinga. Den gulliga trefärgade lilla tikvalpen Mironik´s Aurora som min syster och svåger har döpt till Pärla. Ett fint namn som valparnas farmor också hette. ❤

Nu har vi haft glädjen att ha fått ha både Johanna och Pärla här hos oss i några dagar. Vilket fint litet hundgäng det blev! Karo och Pärla var riktiga parhästar. De lekte så bra, var så jämna och hade så roligt tillsammans. 

Vi har gått en hel del i skogen. Sen åkte vi och träffade lilla Tammas och Anne-Lie och när det var dags för vår valpkurs fick Johanna och Pärla hänga med på den också. 

Pärla visade sig vara en riktigt liten Pärla... 😍































 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar