onsdag 7 november 2018

Mitt 35-års firande

Dagen innan min födelsedag blev jag uppvaktad av familjen, svärföräldrarna, svägerska Inger, svåger Anders, svägerska Karin och hennes dotter Esther. Tårta, samkväm, kaffe med påtår och tretår och kusinerna Dagny och Esther lekte tillsammans hos farmor farfar / mormor morfar. 

Den 6:e på min riktiga födelsedag tog vi en tur in till stan och jag och Anne-Lie kikade på tyger. Anders bjöd sedan på fläskfille och gorgonzolagryta innan han for på sitt livs första föräldrarmöte på Dagnys förskola. 

Under tiden kom våra vänner Jeanette, Mikael, Elsy, Micke och Britt-Inger hit och uppvaktade mig. 

En jättefin 35-års dag med kalas i dagarna 2 samt kort, paket på posten och massor av grattishälsningar på nätet och i mobilen. 

Jag är så rik och så tacksam! 
❤ 

Emma 35 år idag.















Mina svärföräldrars fina fotosamling på sina 5 barn och 6 barnbarn. 
Minus nr 7 Tage. Foto kommer. ☺


  















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar