fredag 27 november 2020

Fredagshäng med barn och hundar

Jag är så tacksam över att kunna komma hem till världens finaste lilla familj efter jobbdygnet. Anders och jag kör skiftbyte så när jag kommer hem på morgonen så hoppar han direkt in i bilen och åker på sitt jobb. 

Efter lunch gick jag, barnen och hundarna ut i solen. Vi blev ute i flera timmar med påföljden att batterierna tog slut på hemvägen. Jag hade inte med mig något fika, men desto godare smakade smörgåsarna och den varma chokladen när vi väl kom hem.

Efter fikat chillade vi en stund, sedan var det dags för middagsförberedelser och invänta Anders hem från jobbet. Vi avslutar kvällen med fredagsmys. Film och snacks i soffan, barnen älskar det.
Imorgon lördag är det jobbdygn igen och på söndag ser vi fram emot 1:a advent... ❤🎄  













Norderåsens föreningshus Nordanborg.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar