söndag 8 juli 2018

Brudparet syster och svåger

Denna sommar bestämde sig min syster och svåger för att gifta sig. De gjorde som som mina föräldrar och som mig och Anders. De gifte sig i smyg, ett sommarbröllop i både enkelhet och bröllopsprakt på Skansen i Stockholm.  

Jag och resten av familjen fick veta det när det redan var klart och jag förstår dom till hundra procent. Mina föräldrar gifte sig i "smyg" på Gotland med endast oss barn, deras goda vänner (som också gifte sig vid samma tillfälle) och prästen. De knäböjde på en trasmatta på en sommaräng vid ett kors. 

Jag och Anders hade världens minsta (men finaste) bröllop i Hålland - Undersåker. Vi, våra respektive föräldrar och våra vittnen tillika goda vänner Björn och Anette. Det var inte särskilt många som visste om det i förväg. 

Nu har jag fått se de vackra bröllopsbilderna på min syster och svåger och hört om deras fantastiska dag. De fick verkligen bästa tänkbara bröllop! 

Massor av kärlek, värme och lyckönskningar till J och A! 💓💓💓 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar