söndag 8 oktober 2017

Veteranbilsmarknad

Igår åkte jag, Anders och Dagny till den årliga veteranbilsmarknaden på Försöpark. Vi fyndade både loppisprylar och Anders hittade verktyg. 

Dagny hade roligt och sprang runt runt i hallen. Jag och Anders spanande på saker, spanade var Dagny for fram och talade med vänner och bekanta. 

Dels fyndade jag en brödkorg. En sak som jag hållit utkik efter i flera år. Igår dök den upp. Sen köpte jag en fin ljusstake som blev en fin adventsljusstake i vardagsrummet. Jag hittade den redan i fjol av samme försäljare på samma marknad, men snålade då ur. Vilket har grämt mig lite under året. Tur att jag fick en ny chans ett år senare. ;-) 

Sen hittade jag en gullig byxdress till Dagny när jag gick igenom en papplåda med begagnade barnkläder. 

Anders var glad åt sina verktygsfynd och jag åt mina. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar