onsdag 29 juni 2022

Klänning var dag

Förutom ett rejält och välbehövligt skyfall i natt så är det verkligen sommar nu! Jag har bestämt mig för att bada och simma helst varje dag samt att använda alla mina vackra klänningar så mycket jag bara orkar nu när vädret tillåter. 

En riktigt häftig sak är att Dagny tagit sina första simtag i Norderåssjön igår. Hon har övat så flitigt och kämpat jättebra för att lära sig att simma utan flytpuffarna. 

Idag har vi även skördat våra första jordgubbar. Dagny avstod men jag och Tage mumsade. Solvarma, söta och goda. 

Örjan, Sanne och Fay kom förbi på middag och bad igår och idag åkte vi till dom för middag och bad. Kvällen avslutades  med riktigt bra och gungig Country när vi lyssnade till Örjan som repade med sitt band. 

Jag har i veckan fyndat lite kläder på loppis och Sanne skickade lite gobitar med hem. Jag har även gjort som alla panka tonåringar och fattiga pensionärer; färgat håret på mig själv igen. Det blev riktigt blont den här gången! Funderar på att ha det så här platina eller lägga i en toning med lite lite mörkblond nyans. Man jet fonder. 😊

Fina sommardagar har vi iallafall! 🌻🌞🦋🍓🥰



Ny badsjö för ikväll. 



















Loppad vintageklänning från Sanne. 
Fotograf: Tage. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar