måndag 7 februari 2022

Hemmasöndag

Igår blev det en skön och rätt intensiv hemmasöndag. 

Efter frukost tog jag och Maria en liten ridtur på Oddur och Kaisa. 

Efter det var det dags för lunch. Därefter tog Anders och körde upp skoterspåren till den övre delen av hästhagen med mycket träd, för att sedan koppla på timmerdoningen bakom snöskotern och köra upp och fälla några träd till nästa års vedföråd. 

Under tiden gjorde jag iordning Oddur igen då barnen också ville rida. 

Innan mörkret la sig tog jag och Tage med hundarna på en lite tur innan vi gick in för kvällen. 

När middagen var lagad och förtärd var jag så fullständigt trött att jag slocknade för kvällen. Anders var gullig och ordnade med alla kvällsbestyr så att jag bara kunde fortsätta sova. ❤















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar