onsdag 21 mars 2018

Ridtur och yogaavslut

Igår efter jobbet så uträttade vi lite ärenden i stan. Bland annat köpte jag lite grejer till Kaisa som hon behöver i sin nya roll som ridhäst! : D 

En stund efter hemkomsten så begav jag mig ut på en speciell ridtur med Oddur. Vi fick nämligen sällskap av min kompis Petra och hennes nygamla häst Spurri. För sisådär två år sedan red vi lite då och då tillsammans, men tyvärr blev hennes ridhäst sjuk och har inte kommit tillbaka som ridhäst efter sjukdomssviterna. 

Efter flera behandlingar och två år utan ridhäst så slog hon till och köpte en jättefin äldre islandsvalack vid god vigör snart fyllda 19 år. Det var en riktig piggelin och töltmoppe! 

Det var så roligt att rida ut tillsammans med min kompis igen!!! 

På kvällen var det sedan dags för vårens sista yogatillfälle i Norderåsens föreningshus Nordanborg. Ett riktigt skönt och avslapnande pass! Det är så lyxigt att bara kunna gå tvärs över vägen för att komma till en så bra yogaträning.  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar