söndag 10 december 2017

Konditoribesök

Jag, Dagny och Hector har varit på konditori på Tegelplan. Ett gäng bilburna träffas där på lördagarna kl 12. Cars and coffe gänget. Dagny fick sin första bakelse. Ögonen på grodan var godast. Hon lämnade större delen av bakelsen och högg in på mina köttbullar istället. 



Det finns oftast två fokuserade hundar i närheten av Dagny när hon äter här hemma. 

Jag vet att det här inte är okey. Vi säger till Dagny varje gång hon vill vara i hundbäddarna. 
Men jag tror att hon tycker det är varmt och mjukt att sitta där istället på vårt kalla köksgolv. 
Jag är så tacksam att hundarna är schyssta och gillar Dagny och att 
Dagny är schysst tillbaka och inte alls särskilt "gå-på-ig" mot hundarna. 
De lever i en bra balans här hemma. 

Jag och Dagny har även blivit bjudna på P's kalas. Vi hade jätteroligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar