tisdag 7 november 2017

Min 34:e födelsedag

Mitt 33:e levnadsår blev ett riktigt bonusår! Ifjol när min födelsedag började närma sig var jag övertygad om att jag skulle fylla 34 år. Jag sa till människor att jag var 33 år när de frågade om min ålder. Strax innan födelsedagen sa Anders att "nja Emma, du fyller nog 33 i år". Jag började räkna och han hade rätt! 

Igår den 6 november fyllde jag (på riktigt) 34 år. På morgonen efter avslutat arbetspass passade jag på att använda ett presentkort på salongen Skönhetsgränd inne i Östersund.  

Efter en 30 minuter lång fot-pedikyrbehandling svävade jag ut på gatan där Anders och Dagny väntade på mig. Tillsammans åkte vi till mina svärföräldrar i Lugnvik.

Där mötte även min svägerska och svåger upp och mina fina svärföräldrar bjöd oss på en jättegod födelsedagslunch i form av regnbågslax, hjortronsås, salladsgotta samt bär och tårta till dessert. 

På kvällen dök även våra vänner Nisse och Heléne upp med en blomsterkvast och vi satt länge ute på verandan och pratade. 

Jag har fått födelsedagskort, presenter och grattishälsningar på facebook, samtal och sms. Sammanfattningsvis fick jag en utomordentlig 34:e födelsedag!   💝

 Pedikyrbehandling på Skönhetsgränd. 

Födelsedagslunch i Lugnvik med dotter, make, svärföräldrar, svåger och svägerska. 

En av födelsedagshälsningarna. 
Denna från syster och svåger.

Finaste Lillan i världen!
Ett Snö of sweden halsband till mig från Anders och Dagny.
💕


Min fina svägerska och svåger. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar