onsdag 21 september 2022

Second hand

I just love second hand...
🙏❤🌟

Loppisklänning, loppiskofta och ett par secondhandörhängen från Sanne. 
Mest troligt ett loppisfynd. 

Plus ett secondhand armband från Sanne.  

Loppad skjorta. 

Loppad scarf.

Allt secondhand. 

Begagnad stickad islandströja i Letlopigarn samt ett par begagnade jättesköna
islandshästridbyxor i jodphursmodell. 

Secondhand från topp till tå utom mina
 Dr Martins. Dom köpte jag på
 Sko Uno på Gamla Brogatan 
för ett antal år sedan. 

Så förtjust i min nyloppade sjal från Norrbottenresan. 

Denna loppade huvudvärmare kan tänkas bli en favorit nu när temperaturen sjunker. 

Andra begagnade saker jag är mycket glad för är ett par mossgröna friluftsbyxor och ett par rejäla kängor från min svägerska. Ett par svarta hundträningsbyxor som inte passade Anne-Lie. En Hurtta hundträningsväst, min nya begagnade ridoverall och ett par outdoorskor från Jeanette. Jag har ju liksom bruk även för andra mer praktiska kläder.  Inte bara klänningar. 🤗

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar