fredag 15 november 2019

Novemberdagar


I november fick vi några riktigt vackra frostdagar. 

Hästarna mår fint och rids av mig och deras medryttare. 


Jag fick gå på fotboll! Och Bajen vann! 💚😃



Vi har fått både rådjursklövar och en stor älgskånk 
av gulliga grannar till våra viltspår. 

Vi tände ljus i minneslunden i Häggenås för våra kära 
som gått före oss på allhelgonahelgen. 


Jag och några enastående bybor ordnade ett jätteroligt halloweendisco på Nordanborg! 
Ett nytt barnrekord med nästan 80 ungar som dansade, busade, köpte godis och hade roligt.  




Vi har fått vår dricksvattenbrunn renoverad! 
Samma fenomenala och goda kallkälla som på 30-talet 
men med nya betongringar och nytt lock.  

Vi har varit på kusin Esthers 4-års kalas i Alsen. 



Sen hade vi ett litet kalas för mig som fyllde 36 den
 6 nov hos mina svärföräldrar i Lugnvik. 

Och så kom det ganska mycket snö så Tage har fått åka pulka för första gången. 
Något han tyckte mycket om. 



Och i helgen fick vi vara med på Ida och Joels stora dag 
när de gifte sig i Rödöns kyrka samt den efterföljande 
 festen med utsökt mat på Häggenås föreningshus. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar