söndag 10 november 2013

30 år fyllda :-)

Jag har i veckan fyllt 30 år, och har blivit uppvaktad till tänderna!

Familjen förgyllde min födelsedag i förtid när vi senast var ner till Stockholm.

Dagen innan själva födelsedagen blev jag gratulerad av mina vänner ur hundgruppen. Det har kommit både kort, paket, sms och facebookhälsningar till min ära.

På dagen D så rövade Anders bort mig. Första anhalten blev hos mina svärföräldrar som bjöd på tårta, sång och hundpassning. Sedan bar det av igen. Jag märkte efterhand att bilen rattades mot Härjedalen och på Storhogna fjällhotell blev det både trerätters, bubbel, spa'ande samt en liten fjälltur. Festligheterna slutade inte där.

Dagen efter när jag var så där jättenöjd med allt, så skulle bara Anders svänga förbi några vänner för att lämna av någonting. Döm om min förvåning när huset var fullt av vänner från byn och grannbyn! Jag blev så glad och paff :-D I lite lortiga hästmockarkläder inmundigades tårta och det sjöngs.

Arbetskamraterna hade även de uppmärksammat min 30-års dag och kom med present och blommor.

Jag blir varm inombords av att ha så många fina mäniskor i mitt liv!!! Att jag skulle bli så firad hade jag inte kunnat drömma om. <3 p="">














1 kommentar:

  1. Stora grattiskramar och vad mysigt ni verkar ha haft det :)

    SvaraRadera