Promenad längst Högforsleden med medhavd lunch vid Blå berget.
Ridtur med Maja.
Umgås med familj och kamrater.
Jobba, gå på skola och fritids.
Fara till stan och köpa gymnastikskor till Tage och gummistövlar till Dagny.
Rensa ut barnkläder till vänners söner.
Träffa Erica, Navi och Saara tillsammans med Karo.
Hjälpt en vän att bära grejer i samband med flytt och blivit bjudna på våffelkalas. Samtidigt som vi diskuterade hur mycket kulturen skall finansieras av staten, huruvida den är viktig samt varför somliga anser att en del kultur är bättre / viktigare än annan kultur.
Lyckades få fatt i ROSA MJÖLK! Barnen var väldigt nöjda!
Anders har bytt växellådsolja och filter i växellådan på vår nya (18 år gamla) Cheva. Han har även lagat den, bytt däck och besiktigat den. 👌
Jag har färgat mitt hår igen. Valde att bli lite mörkare och närmare min originalfärg denna gång. Hade hoppats på en snarlik, men lite kallare nyans, men på det stora hela nöjd. Kanske kan få till det med silverschampo 🤔.
Sist och speciellt:
Idag hämtade jag mina livs första "riktiga" glasögon. Tusan vad bra jag ser i dem!
Hårkan.
Högforsleden.
Maja tog en svängom med Oddur.
Så tacksam att hon rider även när jag inte kan följa. Hon har varit medryttare på Oddur och Kaisa i drygt 10 år. Medrytteriet har utvecklats till en vänskap. ♥️
Navi och Saara. ♥️♥️
Böljande kullar i vackra Östjämtland.
Otroligt vad barnen längtat efter att testa denna rosa mjölk. Den var var f.ö god.
Rosa mjölk, Skål!
Livets första dag med glasögon, 42 år gammal.
Ridtur i våren med Maja.
Testar att bli lite mörkare i håret efter en lång tid som ganska blond.
Nyfärgat hår.
Efter att ha blonderat utväxten
drog jag i denna färg.
Emmas frisersalong med blekning av utväxt, färgning till ny färg och klippa topparna.
Ca 300 kr (priset för blekning plus färgning).
















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar